Lee&I - "Hårt"

" hårt - Lee&I "

Den här doften påminner om dig
Känslan får magen att vända sig
som en snara runt halsen på mig
, du håller så hårt

Inget spelar någon större roll
varje försök att springa resulterar i håll
det trycker för bröstet, jag har tappat all kontroll
, jag faller så hårt

Allt som är vackert är skört
det som är helt kan bli förstört
jag trodde du visste, trodde du hört
, detta tog så hårt

Så många frågor du ignorerar
ditt beteende slutar aldrig att fascinera
alla minnen jag önskar att radera
, det må låta hårt

Inget mer av mig ska du få
inga tårar, inget hejdå
ska slita mig loss, det kommer att gå
, jag ska kämpa hårt





. skriven utav mig den 4 april
klockan 23.00 .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e´såååå duktig! <3

2012-04-10 @ 11:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0