. hej .

.., födelsedagsfikan hos <3' syster var super mysigt.
Hon hade gjort super söta mini semlor. Fotade dom och vill visa er senare!
Nu är jag hemma och har ätit lite mat. Om en timme är det dags att gå till jobbet.
. . . . . . .
På musikfronten;
Igår fick jag ett typiskt mig " usch, varför, nej, jag kan inte, jo du kan, usch, aaah" anfall.
Bestämde mig för att ta tag i saken och ringde min vän E'. Han sa att han jätte gärna hjälper mig att lägga gitarr och jag blev super glad.
Jag vet att jag kan spela gitarr på mina egna låtar men när jag ska spela in dom så låser det sig.
Jag bli aldrig nöjd och så fastnar jag gång på gång på gång på gång-
Är super tacksam! <3
Förhoppningsvis sker detta nästa vecka! :)
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0