12 NOVEMBER!

 GOD MORGON! 
 
.., dagarna går i ett flygande fläng tycker jag!
Skulle ladda upp gårdagens middag till er men det strular fortfarande med bilderna.
Mycket irriterande! 
 
Idag är det måndag, ny vecka, ny energi och ingen army fitness. :(
Kommer sakna att kriga sig ut på morgonen, släpa på bildäck, bära varandra, bära väskor, göra tusentals armhävningar, sitta i jägarvila, minuter i plankan och framförallt kommer jag att sakna gruppen jag tränat med! 
Nu blir det till att gå tillbaka till gymmet och träna själv..
Peppade mig själv hela dagen igår och snart ska jag iväg och träna.
Sedan blir det jobb hela dagen.
 
Have a good day people! 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0