20 OKTOBER!

. hej på dig .
 
Min lördag har spenderats såhär;
Idag har jag jobbat på bageriet. Det var mysigt men väldigt lite folk p.g.a det dåliga vädret.
Jag själv cyklade till och från jobbet i regnställ och keps, förstår varför folk stannat inne idag!
Efter jobbet cyklade jag och tränade. Det blev step/intervall och lite annat. Det var ett rätt kul pass! 
Väl hemma åt jag middag, veganskabiffar som jag gjorde igår. 
Sedan kom J. hem till mig och vi har suttit och spelat/ sjungit i några timmar. 
J. sjunger i samma kör som mig och har likt mig en förkärlek till "skate/pop-punk". Det var riktigt kul att sitta och spela låtar från blink 182, green day m.f. 
:)
 
Nu ska jag gå och lägga mig.
Börjar 07.00 i morgon också. :)
 
. Puss & godnatt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0