6 OKTOBER!

. hey you, long time since last time! .
 
Ja ni, vad säger man? riktigt kass uppdatering..
mycket som pågår! 
Lite saker jag gjort under denna vecka;
jobb, jobb, jobb, producentgruppsmöte, mys och middag med min vän E, uppsättning utav en wallsticker vi köpt, 
städning, matlagning, bootcamp, löpning m.m.
En bra vecka har det varit men jag är rätt trött tyvärr. Ska bli skönt att vara ledig på tisdag. Då har jag jobbat nittondagar med en dag ledigt. 
Nästa vecka jag jag åka till landet, ska bli så mysigt och skönt! Sedan återgår mitt schema till det lite mer normala. 
 
. ska skärpa mig och lägga upp fler inlägg och mer recept .
 
. to be continued, helt enkelt .
 
. KRAM . KRAM . KRAM . KRAM . KRAM. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0