God morgon!

Hoppas du har sovit gott! 
Det har jag gjort men jag gjorde en klassiker. Jag har en grej för mig på nätterna och detta inträffar cirka en gång varannan månad.
Såhär är det; Jag vaknar och stiger upp, går på toaletten, tvättar mig, ni vet, klassiska morgon rutiner. 
I natt gick jag tillbaka till sängen där jag satt tills min sambo vaknar och undrar vad jag håller på med. DÅ först tittar jag på klockan och inser att den är 01.25..
Förstår inte varför jag gör såhär så pass ofta? Måste typ vara undermedveten stress eller något?
Jag är helt säker på att jag vaknat utav klockan så jag reflekterar inte ens över att det är mitt i natten.
 
. iallafall .
 
Nu sitter jag framför nyhetsmorgon och har precis ätit frukost.
Morgonens bootcamp var väldigt jobbig vilket är extra kul! Fint väder var det också, brukar alltid vara super blött.
Även fast det inte regnar just då så har det oftast regnat på natten vilket gör att det är väldigt blött i gräset.
 
:)
 
Nu ska jag göra mig i ordning och åka till jobbet. 
Ikväll ska jag, <3, A' och hennes karl H. äta middag tillsammans hemma hos dom.
Dom ska få äta surströmming för första gången. 
Som ni vet är det verkligen en favorit hos mig MEN. för att vara säker på att dom får i sig någon middag alls (.., tar förgivet att dom inte kommer tycka om det) håller jag på att laga några matmuffins jag ska ta med mig.
Ska gå och ta ut dom ur ugnen nu.
Har improviserat lite som vanligt men om resultatet blir lyckat kommer receptet inom kort! 
 
. hoppas du får en underbar dag .
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0