. tack & godnatt .

. extremt dålig uppdatering p.g.a jobb .
 
Efter några dagar med jobb hade jag en ledig dag igår. Nu kör vi tio dagar jobb i följd.
Det är helt okej bortsätt från att det är mindre kaos på jobbet för tillfället. Stressigt som tusan.
I torsdags jobbade jag i över tio timmar med cirka femton minuters rast, typ konstant kö.
Idag blev det övertid igen och inge mycket till rast heller.
Vart kommer alla fika sugna, hungriga, törstiga medmänniskor ifrån?
Självklart är det superkul att det är folk som vill fika hos oss men det är svårt att hinna med när det är är pang på rödbetan.., vilket resulterar i för lite mat och fika och på tok för lite personal! 
 
Efter jobbet idag åka jag och <3. hem till hans vän som är i stan.
Han har flyttat till göteborg för att plugga och nu ska hans sambo flytta ner till honom.
Så det var en liten hejdå-fest. Jag åkte hem tidigare för att jag ska öppna på jobbet i morgon men <3. stannade kvar. 
 
I morgon kväll ska jag och resterande producentgruppen från kören träffas och planera inför vår julkonsert. 
 
. Tack och godnatt, sov gott .
 
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0