25 DECEMBER!

.god morgon.

Jag hade en underbar julafton och hoppas ni hade det minst lika bra!
Har verkligen kommit fram till att det är lika kul att ge som att få.
Jag fick underbara julklappar så som; fina kläder, hygeénartiklar, pengar, gjutjärnspanna, dekorationsatrealjer, en sittpuff med förvaring och massor med annat! <3

När det kommer till julmat så är jag faktiskt ett big-fan!
I år hade pappa med sig ål från jobbet till vårt julbord, sjävklart provade jag även detta.
Det smakade som väldigt fet fisk, rätt gott var det.
Jag är för övrigt mest intresserad av det på julbordet som kommer från havet. Pappa hade lagt in strömming och sill som var väldigt god. Sen så är laxen alltid en personlig favorit tillsammans med jansonsfrestelse och skinkan.

Vi gick och lade oss runt tolv, vi var alla väldigt trötta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0