26 DECEMBER!

Dagen började med en promenad. Mamma kom till oss rätt tidigt på kaffe och fika då strömmen gått hemma hos dom. Vi två promenerade senare iväg in mot stan för att hämta ut tågbiljetter till Norge där jag och älsk. ska fira nyår.
Det blev lite rea-spaning idag och en baddräkt införskaffades. Det är nämligen så att jag ska få privata simlektioner av en sim-kunnig vän och första lektionen är i morgon.
Jag tränar regelbundet annars men har nu haft ett längre uppehåll p.g.a förkylning, magsjuka och knäont. Det känns lite pinsamt att vara i sån här usel form... Men det ska bli kul! :)
Har längtat efter att kunna lägga träningsfokuset på något annat än det synliga, yttre fördelarna det har.
Funderar även på att börja med Muay-Thai..
Spännande, spännande!
2012 - jag ser fram emot vad du har att erbjuda!

. frukost .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0