31 DECEMBER!

. god morgon eller god lunch .
( det var ett tag sen jag steg upp klockan 10 )

Efter en lång och mysig frukost har vår dag här i Oslo börjat.
O förbereder middagens huvudingrediens som är älgskav, spännande!
Hans flickvän och hennes fän L har åkt till Ikea på jakt efter ett långbord till kvällen.
Senare idag ska vi till Holmenkollen, ska bli sååå skönt att komma ut i det fina vädret!

Igår så promenerade vi runt i staden och drack öl på ett ställe innan vi gick och åt middag!
Vi världens godaste foccacia med röd och grön pesto och aioli till förrätt på " Olivia ". Delicious!
Senare på kvällen spelade vi sällskapsspel och chillade.

Jag har inget nyårslöften men jag har en sak jag vill förbättra 2012.

Jag började göra en lista på bra saker jag gjort 2011 för att träna mig på att klappa mig själv på axeln.
Tragiskt nog är det väldigt svårt och trar ett tag men tillslut så går det lättare och lättare.
Här är några bra grejer jag är nöjd med 2011:

- jag sprang mitt första mil-lopp, midnattsloppet
- jag har slutade med nikotin
- jag sökte till en kör som jag tycker jätte mkt om
- jag började ta sånglektioner igen
- jag sökte och gjorde alla prov till att bli friskis&svettisinstruktör
- jag jobbade heltid under ett år



Klappa dig på axeln när du gör något bra och sparka inte på dig själv när du gör något mindre bra utan se det som en lärdom! Jag hoppas jag är snällare mot mig själv 2012, det är något jag måste träna på!

Nu har vi öppnat varsin Samuel Adams, gott nytt år på er fina!

. gott nytt år . gott nytt år . gott nytt år . gott nytt år . gott nytt år . gott nytt år . gott nytt år . gott nytt år .


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt slut på 2011 C!

Glöm inte att du anmält dig till körskola!

Kram E

2011-12-31 @ 17:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0