. Glöggmys .

Igår kväll kom två av mina närmsta vänner hem till mig.
Dom är båda från Stockholm men studerar i andra städer i Sverige. Det var verkligen jätte länge sedan vi träffades alla tre så det var verkligen ett kärt återseende.
Vi drack glögg, världens godaste, och åt knäck, saffranskorpor och nougat.
Glöggen jag förälskat mig smakar lakrits och är underbart god! Ska lägga upp ett foto på den senare.
När mitt <3 kommer hem från jobbet idag har vi en veckas ledighet tillsammans att se fram emot.
Eftermiddagen och kvällen kommer vi ägna åt att slå in julklappar och göra revbensspjäll.
Min sambo firar jul med sin stora släkt och därav delar dom upp sysslorna inför julen.
Förra året fick han ansvara för köttbullarna och i år blev den revbensspjällen.
Vi har aldrig tillagat detta förut så det ska bli kul att prova och se hur det går!
NU: FRUKOST
. risgrynsgröt med kanel och kaffe .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0