. nollgradigt .

Nu sitter jag i köket och har precis ätit frukost. Morgonpromenaden i morse var helt fantastisk. Jag förstår att folk tycker jag är mer eller mindre knäpp som väljer att stiga upp 07.00 och går ut och går, när jag är ledig men jag önskar jag kunde uppmuntra fler till att göra det samma.
Funderar på om jag ska plugga lite körkortsteori ett tag.. det vore bra.
Min första körlektion (ever) är den andra januari och det är inte så många dagar kvar tills dess.
I kväll kommer min vän E och hans flickvän hit till oss på middag.
Vi fyra har aldrig träffats förut vilket är helt knäppt då jag och E. har känt varann i över två år.
Vi två träffades och andra sidan på musikmakarna i Örnsköldsvik och båda våra sambos var då bosatta här i Stockholm.
Vi ska bjuda dom på en vegansk måltid men mer om det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0