. nu är glada julen slut, slut, slut .

Idag är dagen då alla julsaker åker upp på vinden.
Vi åker bort över nyår och då känns det bra att börja den nya året utan fjolårets jul saker i lägenheten när man kommer hem.
Jag älskar julen och allt som hör till men det känns okej att det är över nu tycker jag.
Dessutom fick vi nya lampor till lägenheten som jag längtar efter att få sätta upp!
Nu sitter vi och äter lunch och ska snart börja prova nyårs-outfits. Man önskar man kunde ta med hela sin garderob och bestmma sig senare. Jag har alltid haft svårt med det där.
på och av, på och av, på och av, på och av
fint, fult, tight, slappt, för uppklätt, för chill..

Senare bjuder dagen på en promenad till liljeholmen, tvättstuga och besök av sambons mamma. <3
och så packning förstås!
. bullfikat vi bjöd på igår efter maten.
(..en heldel fika har det ju blivit nu i jul också.. känns bra att återgå till det normala på den fronten också.)
. choklad/chilimuffins, vitchoklad/hallonmuffins, blåbärsbullar och lussekatter .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0