. revbensspjäll och klappar .

Nu är julklapparna klappade och sambons revbensspjäll är fixade.
Jag väckte min förkylda älskling med lite glögg, smörgås och fika. Nu tittar vi på "uppesittarkvällen" på fyran och äter choklad.
. dan före dan .
Min julafton ser ut såhär
.morgon.
vaknar upp, gör mig i ordning. väcker älskling och äter något lätt
sedan åker jag hem till min familj och äter morgon fika
.förmiddag.
jag och familjen åker till kyrkan och sedan till skogskyrkogården
.lunch.
äts hemma hos farmor och farfar
.eftermiddag.
vi hämtar upp mormor och åker hem till familjen lagom till kalle
.middag.
äts hemma hos familjen
.kväll.
älskling kommer hem till min familj och vi sover kvar
. hoppas ni alla har haft en underbar dag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0