23 APRIL!

. hej på er .
FReDaG
Jag och mamma var och klättrade på "karbin"! Vi fick en jätte trevlig instruktör som säkrade oss i två timmar.
Mamma imponerade och träningsvärken var ett faktum!
Efter det övningskörde jag oss hem till mamma och pappa. Min sambo kom till oss och vi åt middag tillsammans.
En mycket mysig dag!
LÖRDaG & SöNDaG
Körhelg på "Barnens Ö"!
Vi åkte ut i lördags morse, installerade oss i våra stugor och så började vi öva!
Vi sjöng från tio på morgonen till fem på eftermiddagen. Vi lagade mat och hade en super trevlig kväll med quiz, dans och en massa mera sång!
Söndagen började men frukost och sedan fortsatte vi att öva, öva, ÖVA! :D
Vi körde ett genrep klockan 13.30-15.00. Sedan for vi hem till Stockholm!
Missa inte våran vårkonsert med filmtema!
TAKE A NOTE - " at the movies"
biljetter finns på ticnet.se och/eller att köpa på boulevardteatern!
DIREKT LÄNK;
http://www.ticnet.se/search.php?tm_link=tm_header_search&language=sv&keyword=take+a+note&x=0&y=0
- - - - -
Väl hemma i söndagskväll väntade min underbara kille med mat och dessert. Strax efter mig kom hans mamma och syster över på söndagsmiddag.
<3

. peace & love .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0