. <3 .

. hej fina DU och hej fina fredag .
Jag har precis ätit frukost och ska snart iväg och klättra med min mamma!
Är super taggad på både klättringen och en heldag med mamma och sedan resterande familjen.
Jag kommer vara hemma hos dom hela dagen och avsluta med middag där tillsammans med min sambo!
. älska .
I morse var jag på core/vattengympa för första gången. Det var väldigt mycket jobbigare än vad jag trodde, och svårt! Man skulle bl.a boxas med gummihantlar under vattenytan, jag hade svårt att ha fötterna i botten och flöt upp hela tiden!
Men det var roligt och jag kommer garanterat gå dit igen!
Vattengympa passar nog mig fint, tre saker jag älskar, i ett!
. gympa . vatten . träning .
Ha en underbar fredag & ta hand om dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju sååå kul, tusen tack hjärtat <3. Du talade inte om att du varit på ett träningspass innan och det fanns inte i min värld att fråga efter det heller, så klart :)

2012-04-22 @ 18:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0