6 APRIL!

Igår åkte jag till min lilla hem-ort. Jag hade fått äran att spela en låt på en födelsedagsmiddag. Efter det gick jag  hem till mina föräldrar, sov där tills idag.
Syster och pappa hade match idag, kval till div. 1 och dom vann med 9-3!
. SÅ FRUKTANSVÄRT BRA!! .
Jag passade även på att övningsköra lite med mamma.
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 19.00.
Jag ska ut och äta middag med mina tjejor som är hemma! <3
Som jag saknar dom! Båda pluggar på annan ort men är hemma nu över påsk.
älskling är på påskmiddag hos sin pappa.
GLAD PÅSK
,FINA DU!

Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hoppas du har haft en trevlig kväll :)

2012-04-07 @ 01:41:35
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0