. rakkabihl .

. hej .
Jag startar denna lördag med turkisk yoghurt, hallon, müsli och "ring så spelar vi".
Jag älskar "ring så spelar vi" och melodikrysset. Det påminner mig om alla fina stunder på mitt landställe med farmor och farfar och om min mormor!
Jag undrar om det är vanligt att man medvetet sätter på radion och lyssnar på dessa program i min ålder?
Min hals är ond och min röst är fortfarande mer eller mindre borta. Mina gulliga chefer har dock fixat så jag kan jobba på dagen idag istället för att stänga i natt!
Förhoppningsvis kan jag hjälpa till på andra sätt än att prata så mycket, så som att göra mackor m.m.
Efter jobbet möter <3 upp mig och tar med mig på middag och bio!
Vi ska se "The Artist".

Hoppas ni får en underbar dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0