. älskade frukost .

. jag <3 frukost .


.., så har det alltid varit!
Jag har aldrig varit en av dom som skippat frukosten.
Jag har alltid undrat hur man överlever en skoldag, en dag på jobbet, eller vad det nu kan vara utan att ge sin kropp energi.
Däremot har jag alltid (förr )haft en förkärlek för "fel- frukost".
Favoriter under min skoltid har varit allt från toastmackor med oboy till super-sötade yoghurtar med ännu sötare flingor.
- SOCKERBOMB -

De senare åren har jag tänkt om och fokuserar på att ge min kropp renare energi och provar min fortfarande fram.
Jag har alltid älskat frukt och grönt, ägg och annat också! Mat som klassas som "nyttigt" men som framför allt får mig att må bättre är den bästa starten på dagen för mig!

Här kommer två bilder på "nya experiment"


. smoothie .
. naturell lätt-yoghurt, en banan, mjölk, lingon, kanel, kokosflingor.


. "pannkaka/omelett ".
. ägg, fiberhusk, kokosflingor, banan.



. have a nice day .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0