. aerobicsen och jag .

Aerobicsen i morse var rolig! Ledaren för det passet är awesome!
Trotts det fick jag idag lite "gymnasie-flashbacks" vilket är vad jag försöker träna bort.
Jag gick musikalprogram på gymnasiet, vilket innebär mycket dans.
Jag hade aldrig dansat innan dess och jag hade vissa i min klass som var, och, är jätte duktiga dansare.
Detta resulterade i prestationsångest och dans blev väldigt negativt laddat hos mig.
Detta försöker jag nu alltså träna bort, för jag tycker ju att det är roligt att röra mig till musik!!
Dock dyker den där jobbiga känslan upp ibland, när man inte förstår en viss stegkombination eller kommer av sig men jag försöker att skaka av mig den!
Jag tror det är viktigt att komma över sådant men jag tror också att det är jag/ du själv som måste ligga i!
Det kommer inte försvinna av sig själv utan bli bättre och bättre med tiden!
. det är bra med utmaningar i livet, what doesn't kill you makes you stronger .
.., det ligger någon i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0