. god kväll .

Nu ligger jag i sängen och skriver!
Klockan är inte mycket men min kropp njuter!
I morgon blir det spinning, åh så jag längtar!
Är så glad för alla instruktörer jag stött på hittills på mitt "nya" träningsställe. Jag trodde inte att dessa skulle kunna vara lika bra som de som instruerar på "Friskis & Svettis" men oj, så fel jag hade!
Spinninginstruktören, vars pass jag ska på imorgon, är tydligen en gammal kompis/ kollega till min sambos mamma och hennes syster. Världen är allt bra liten!
Efter spinning blir det hem en sväng och sedan jobb hela dagen.
. sov gott kära du .

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: okje, jag håller med!

2012-02-05 @ 21:07:20
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0