. god morgon, tisdag .

.., hej fina!
Jag fick stanna över en stund igår på jobbet, hon om skulle stänga dök inte upp.
Efter jobbet gick jag och kollade på min designer-väns vernissage. Hon / dom är så duktiga!
...
IDAG;
började jag min stag med kiwi och mandarin sallad med pumpakärnor, smörgås och ägg.
Pumpakärnor;
De innehåller, precis som andra nötter, många olika och nyttiga mineraler. De nyttiga ämnena i pumpafrön är främst protein, fiber, järn, zink, kalium, magnesium och fosfor. I pumpakärnorna finns även kalcium, zink, selen och betakaroten.

- nu ska jag snart skynda iväg till jobbet
- efter jobbet ska jag uppsöka en hälsokost affär
- kolla på varma, fodrade byxor
- träffa A'
- hem och vända
- kören!

. ha en bra dag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0