. god morgon .

. 5/2 2012 - 00.50 .
Jag valde att promenera hem från jobbet igår.
Nästan alla jag gick förbi muttrade något i stil med "fy faan, va det är KALLT! ".
Jag själv tycker om den här kylan, det går ju att klä sig..( och det är så vackert överallt!) Jag förstår iof. de som jag passerade igår. De hade inte så mycket kläder på sig, dom hade nog valt att lägga fokus på; Snyggt istället för, Varmt!
...

Nu ska jag snart iväg på aerobics. Måste erkänna att jag är rätt trött idag.
Hoppas och vet att jag kommer få energi utav träningen!
Idag blir det jobb hela dagen och sedan blir det till att sova!
. jag tänker mycket på dig idag mormor <3' .
. HA EN UNDERBAR VINTERDAG .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0