. minus tolv grader celsius .

. KALLT! <3 .
.., jag tycker om att det är kallt, men hur kan det skilja tio grader på två dygn?!
Jag tycker det är lite bananas!
IDAG;
- jag började min dag med spinning. Fantastiskt roligt men nu är jag slut i benen och min kropp är glad att få sova ut i morgon bitti!
- min medtagna frukost i form utav smörgås åt jag på väg till körskolan.
vi körde upp och nedväxling, hålla hastighet, noga uppsikt, följa skyltar m.m.
Nu dröjer det ett tag innan nästa lektion då vi ska köra i innestaden.
- snart kommer pappa att ringa, planen är att promenera, får se hur det blir med tanke på kylan.
- klockan fjorton noll noll börjar jag jobba.
- tjugoett noll noll börjar "biggest looser Sverige", det ska jag se!
...

En sak jag kommit underfund med är detta;
jag har fått en craving i samband med att jag börjat träna lite mer intensivt, detta är;
KAVIAR!
Det måste ju vara för att man svettas ur sig en massa salt?
Jag berättade detta för E' och vi konstaterade att det är ju bättre med kaviar än chips i alla fall.
. ha en underbar dag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0