. morgonpump .

.., god morgon!
Just nu sitter jag i telefonkö hos samsung. Min sambos skrivare bråkar och skriver ut snett, hoppas dom kan fixa det. Jag kom fram nyss men då hade jag kommit fel, då var det bara att ringa igen och trycka på siffran ett, istället för fem. Haha
Min dag började i alla fall med bodypump och nu har jag precis ätit färdigt min frukost.
idag blev det fruktsallad;
äpple, kiwi, banan, mandarin och torkade plommon.

Idag blir det musik för hela slanten (..så fort jag fått prata med någon på samsung.
Det svarande ngn nyss men då bröts det; bara att börja om..)
Jag håller på med trummor och piano och försöker få det bra, inte min starka sida!
.., ha en bäst onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0