10 JANUARI!

. god 'underbar' morgon .
När <3' väckte mig i morse trodde jag inte att det var sant. Det kändes inte alls som att jag hade sovit.
Dessutom har jag börjat gnissla tänder. Visserligen kan jag godkänna denna extrema trötthet. Jag var rätt aktiv under gårdagen och väldigt trött när jag lade mig i sängen igår kväll!
.., men efter denna uppfriskande morgonpromenaden och en god frukost känner jag mig 'fit-for-fight'.
Dagen bjuder på diverse olika grejer.
Efter att jag är klar i tvättstugan, läst lite körkortsteori och bakat bröd hoppas jag hinna med endel musik.
Främst lyssna igenom det jag spelade in igår.
Sedan bär det av till stan, min pojke fyller år i morgon och jag ska införskaffa hans present!
Efter detta ska jag äntligen få träffa min kör igen efter en tids juluppehåll.
- jag började sjunga med den här kören i oktober 2011.
Temat inför vårkonserten är; Film.
. spännnande .










.., jag älskar snö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0