16 JANUARI!

. god kväll .

Denna måndag började i gymmet. Efter det tog jag en kaffe och pluggade körkortsteori en stund innan det var dags för att köra hos bilskolan.
Vi körde ut till älta och runt i områdena kring hammarbyhöjden. Det var roligt.
När jag kört färdigt åkte jag hem och åt lunch, då kom pappa förbi på en kopp kaffe!
När han gått tillbaka till jobbet satte jag mig med musiken. Jag har börjat spela in den svenska låten jag pratat om förut.
Efter cirka två timmar med musik var det dags att laga middag.
Idag improviserade jag fram veganska biffar som blev jätte goda!
Recept i nästa inlägg.
. dagens lunch .
. fylld zucchini ( recept finns ) med tofu, stekt i soja, och ruccola .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0