19 JANUARI!

. god - härliga - morgon .
Jag kom hem rätt sent igår.
Jag var helt slut i kroppen och har därför sovit halv-bra i natt måste jag erkänna.
Det gick bra ändå igår tycker jag, i alla fall godkänt! Det var inget "prov-pass" utan jag var en av de två som jobbade igår kväll. Det var spännande när min kollega skulle gå på rast.., då var jag rätt nervös!
. tihi .
Idag ska jag bara jobba en kortis och sedan är planen att klippa mig/ musik och sedan träna.
Vi får se lite vad klockan blir helt enkelt.
.., nu till det roliga jag babblade lite om igår.
Jag har börjat lyssna på den här låten "Stronger" - med Kelly Clarkson, främst när jag tränar.
Jag bestämde mig för att kolla upp ackorden och prova att göra den akustiskt.
Då får jag fram den här textraden;
"What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone
What doesn't kill you makes a fire
Put that thing on ligher"
.., jag tänker inte så mycket på det först men när jag sjunger det tycker jag att det låter lite konstigt.
Jag tar därför fram texten från en annan källa och får fram detta;

"What doesn't kill you makes you stronger
Stand a little taller
Doesn't mean I'm lonely when I'm alone
What doesn't kill you makes a fighter
Footsteps even lighter
"


Kelly Clarkson - " what doesn't kill you makes you stronger"
Jag tror och tycker att alt. två är rätt och låter helt klart bättre!
.  vad tycker du? .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0