. åka skridskor .

. OJ, SÅ KUL! .
Jag och <3' har precis kommit hem från IP:t där vi har åkt skridskor för första gången i år!
Det var så roligt, nu sitter vi och letar bandyklubbor på nätet. Dessvärre verkar det jätte svårt att få tag på sånna.
Någon som vet vart det finns att köpa?
...
Innan vi åkte skridskor bakade vi veganska kanel och vaniljbullar.
Det var mysigt att baka tillsammans, oftast gör jag det själv. ;)
I morgon är det söndag vilket innebär ´söndags-middag´. Jag, min sambo, hans mamma, syster och hennes sambo äter middag tillsammans på söndagar. Mycket trevligt! Vi roterar hushåll och nu, i morgon är det vi som står för kalaset! :)
Som jag tidigare berättat är min sambos syster och hennes pojkvän veganer, så vi äter oftast veganskt allihop på söndagar.
RECEPT på bullarna KOMMER!


. Här är en bra länk för dig som är intresserad av att åka skridskor - schema för allmänhetens åkning .
http://www.stockholm.se/KulturFritid/Trana-utomhus/Allmanhetens-akning/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0