. att riva parmesan .

.., jag och rivjärn är inte kompisar, har aldrig varit.
Jag tycker att det är svårt och inte alls så lätt och smidigt.
Idag skulle jag riva parmesanost på jobbet, och det gick bra, tills det att jag skulle skära bort kanterna på osten med en kniv.
.., för den kniven skär rakt in i fingret på mig och blodet forsar. till storyn tillhör att detta händer precis under lunchruschen.
. ap bra tajming .
Så denna gången kan jag inte skylla på stackars rivjärnet men den var där när det hände!
Annars har dagen varit bra.
Träffade "min" A'.  och snart ska jag iväg till kören!
Idag ska vi sjunga;
All you need is love
My heart will go on
Eye of the tiger 

. Ha en fantastisk kväll .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0