. barappa .

..känner mig seg och inte alls så 'pepp' som jag var för några timmar sedan.
Tvätten är klar, teorin är läst, noterna är utskrivna och bröden är i ugnen, lunchen ligger i magen och födelsedagskortet till mitt <3' är klart.
..ändå känns det som jag inte gjort nått vettigt alls.
. avskyr den här känslan .
Jag är väldigt svart eller vit, uppe eller nere..sällan bara lagom.
Jag vill tro, och tycka, att det finns något fint i den egenskapen.
Gör jag något, gör jag det oftast/ antingen helhjärtat eller så struntar jag i det totalt.
Någonstans där dyker väl den där prestationsångesten upp som ett brev i brevlådan...
.äsch.., snart känns det nog bättre igen!
:)

Snart:

- Träffa A.
- Köpa <3's present
- Kören
. dagens lunch .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0