. glad .

Åh, så bra det känns när man gjort något man varit nervös för!
Körlektionen kändes bra och min lärare gjorde ett bra första intryck. Jag krypkörde mest och kände mkt på dragläget.
. awesome .
Efter det gick jag och fyndade en klänning på H&M, 100kr, medans jag väntade på att klockan skulle bli tretton noll noll.
(..kanske lägger upp en bild på den senare)
När klockan var slagen mötte jag upp min simtränare och vän E. Vi bestämde oss för att köpa årskort tillsammans så nu har jag betalat min träning ett år framåt. Det känns i plånboken men det är såå värt det!
Idag tränade vi mer frisim, med fokus på andning och armar. Det känns lättare och lättare att orka tjugofem-meter. Det är svårare än vad jag trodde det här med frisim faktiskt. Men det är det som är roligt också tycker jag, att ha något att jobba på!
Efter vi simmar färdigt hämtade <3 mig och så åkte vi och storhandlade.
När vi kom hem lagade <3 middag medan jag bakade matbröd.
..receptet kommer i ett eget inlägg!
I morgon ska jag prov-jobba första gången på mitt förhoppningsvis nya jobb.

. exciting .

hoppas ni har haft en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0