. god morgon .

Nu har jag precis ätit frukost nr två.
Jag åt ett ägg och frukt i morse med <3' innan han for till jobbet och jag till gymmet.
Jag och E var där i cirka två timmar idag och körde ben och mage!
.., träningsverk i morgon!
Dagens planer;
- Träna
- Jobba vidare på en svensk låt jag börjat på
- Fixa det sista med inspelningen av +44 covern
.  firande .
- Fixa dessert till <3 innan han kommer hem
- Middag på indisk restaurang, mysigt!
(..i födelsedagspresent av mig har han fått: en bok om anatomi, en tröja och kvällens middag. )
....
Från det ena till det andra! Jag måste verkligen rekommendera att mixa ihop en egen müsli istället för att köpa färdiga.
För mig är detta några anledningar till att jag väljer att göra så;
- Du kan välja det du tycker om, behöver aldrig plocka bort något
- Du vet vad det är du äter
- Du kan välja att tillsätta socker om du vill ha det och isf använda dig av till exempel honung istället för löst socker.
- Du vet att det inte är några konserveringsmedel eller andra tillsatta ämnen i det du äter.
- Det är så mycket godare!
Detta hade jag i min fil idag;
. krossade hasselnötter . linfrö . melonkärnor . pumpakärnor . rågflingor . quinoapuffar . banan . kanel .


. mums .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0