. god natt .

Efter timmar i köket är jag nu i vardagsrummet.
Lillasyster har varit här och lagat mat med mig. Det blev toppen!
.., recept kommer!
Sedan hon åkte hem har jag diskat och stökat i köket. Gjort rent i lådor och annat kul!
...
Övningskörningen gick bra idag! I morgon ska vi fortsätta med upp och ned växling, start och stopp i med och motlut samt backa runt hörn.
Måste ha läst lite sidor innan dess, borde verkligen göra det.. NU!
Innan körlektionen imorgonbitti ska jag prova på ett spinningpass på mitt nya ställe.
Spännande.
Hoppas att benen är morgonpigga i morgon!
. Linsgryta med bovete .
.., provade bovete för första gången idag, succé enligt mina smaklökar!



. Slät sötpotatissoppa med linser och kokosmjölk .
.., ser ut som barnmat men den smakar utsökt.

RECEPT KOMMER!
Båda dessa recept är veganska .. ( och där av även laktosfria).

. Hoppas du haft en underbar onsdag .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0