. HEJ-A .

.., god morgon fina måndag!
Klockan ringde 05:50 här hos oss. Oj, så trött jag var!
...
Gårdagen var awesome! ;
Träningen med E' var kul och middagen blev jätte god.
<3' gjorde hamburgare med veganska biffar. Super gott!
Under dagen hade  <3' åkt iväg och fått tag på två bandyklubbor och boll så efter vi ätit middag gick vi ner till IP:t.
Vi spelade, passade, dribblade, ramlade i cirka 45 minuter. Klockan sprang iväg och det var dags att sova!
...
Idag startade jag dagen med spinning! Instruktören är helt fantastisk, trodde aldrig jag skulle orka men man blir så taggad!
- Vid tvåtiden kommer min kusin hit och fikar. Jag har bott är i cirka 14 månader men hon har inte varit här än.
Det ska bli mycket trevligt.
Efter det ska jag åka hem till mina föräldrar och äta middag och övningsköra med mamma!
kul!
NU;
MUSIK! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0