. hej långhelg .

hoppas er dag har varit bra!
Min dag har hittils bestått av träning med min vän E, övningskörning, promenad med pappa samt storstädning av lägenheten och det bästa av allt är;
att klockan bara är fyra!
<3 och hans vän J, ska se på JVM här i natt så han ligger och sover. Jag får se hur jag gör. Jag vill se men det är så sent, eller mitt i natten snarare..
imorgon ska jag förmodligen hem till min vän Th. som flyttat, fast nu var det ett tag sen, och äta lunch. Jag har inte varit där så jag funderar på om jag ska baka en inflyttningspresent jag kan ta med mig.
..det vore kul att få anledning att baka lite!

Under tiden vi städat här hemma hos oss har vi lyssnat på "deportees".
Jag har aldrig lyssnat ordentligt på dom förrut, jag gillar dom verkligen!
tips;
Deportees - "Islands & Shores"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0