. helgens planer .

. lördag & söndag .
Den här helgen kommer inte vara lik någon helg jag haft på mycket, mycket länge!
Jag ska nämligen jobba min första helg på nya jobbet. Tror det var förr, förra sommaren sist som jag jobbade en lördag eller söndag.
...
I morgon kommer jag inviga helgen tillsammans med E' på gymmet sedan blir det lunch med min vän A.
A' är min äldsta vän och har flyttat p.g.a studier. Hon kommer upp i helgen så vi ska såklart passa på att träffas!
Efter det blir det till att jobba och sen var det; välkommen söndag!
Söndagen bjuder på jobb nästan hela dagen. Eller ja, jag har vääldigt lång sovmorgon då jag början klockan ett.
Jag ska verkligen försöka sova ut då, det är inte min starka sida direkt.
. TREVLIG HELG .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0