. ONSDAG .

.., härliga dag!
Har börjat dagen med simning och havregrynsgröt.
Jag köpte torkade aprikoser på väg hem, det är verkligen en favorit.
Oj så gott det är, och så plommon! Det gick toppa min gröt denna morgon,
"MUMS"
- måste dock varna för alla sötade typer av torkad frukt! Dom är tillräckligt söta som dom är så ett tips är att läsa på förpackningen och se till så att det inte är något tillsatt socker!
GÅRDAGEN; gick verkligen i klumpighetens tecken!
.., jag skulle skära en bit ost - skär mig i fingret
.., jag skulle köpa en mjölk som går ut idag för halva priset - fick betala fulltpris
.., jag ska sträcka mig efter en tofs i duschen, slår ner en glasburk på min fot - inser att jag har en tofs på handen.
.., tappar mitt SL-kort men en fin människa säger det till mig.
. med mera .
IDAG;
.., ska jag/ har jag.
- Simma med E'
- Städa ordentligt i köket, alla lådor, skafferi m.m.
- Övningsköra
- Storhandla
- Hämta syster och laga mat tillsammans med henne.

Min lillasyster har som projektarbete att sammansätta en bok med snabba recept på bra mat för lata/ stressade idrottare. I kväll ska jag få äran att hjälpa till. Vi ska laga;
Soppa med sötpotatis, linser och kokosmjölk
&
Linsgryta med potatis och grönsaker.

. Ha en bra förmiddag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0