. städa .

. tiden som sprang iväg! .
.., vad hände där.
Efter en lugn och skön frukost på morgonpromenaden och brödbaket bestämde jag mig för att stor-städa.
. (TYPISKT MIG) .
Cirka två timmar tog det så när jag var färdig runt två tänkte jag fortfarande någonstans att jag skulle hinna till gymmet innan tre. Klockan tre skulle vi vara hos min sambos pappa..
. TYPISKT MIG! .
Att hinna till gymmet var bara att strunta i och istället göra sig i ordning inför kalaset.
Väl där bjöds det på "mini-pizzor" och annat tilltugg.
Då <3' skulle iväg på middag efter kalaset blev vi inte så långvariga. Han körde hem mig innan han åkte vidare.
Jag har lagat mat sedan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0