. time flies .

..,!
Det var elva timmar sedan jag skrev mitt förra inlägg, elva timmar!
Helt galet, så vad har jag då gjort hela, härliga fredag.., jo;
- Fixat och trixat med den svenska låten jag skrivit som går under arbetsnamnet "rätt rädd"
- På börjat en ny låt
- Varit iväg till affären
- Lagat egna falafel
- Bakat eget pitabröd
.., och vips så var klockan nio!
Tre timmar tog det att laga middagen idag.
Jag ska givetvis dela med mig av receptet men det får bli i morgon eller på söndag!
Nu ska jag nämligen bjuda på detta receptet jag provade igår.
Min sambo blev sugen på kladdkaka men vi var dessvärre utan margarin. Jag hittade ett recept som passade vad jag hade hemma och så lade jag till lite grann.. ;)
Recept kommer i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0