. i'm back .

. hej fina .

Nu är jag tillbaka i huvudstaden efter några dagar i norr och några dagar i söder.
Veckan började hos mormor och avslutades i Varberg.
.., vi tar det från början:

Min semester började i söndags då jag började ledigheten med att åka upp till norr. Jag spenderade tre dagar där med min älskade mormor. Jag kom hem på torsdag, packade om och begav mig sedan söder ut.
Jag, älsk. och vår bil Peggy begav oss mot Halmstad och Winnerbäck.

Halmstad bjöd på en underbar konsert, helt okej väder, kärt återseende av gammal vän och god mat.
Två dagar senare åkte vi till Varberg och stannade där en dag för att beskåda en mycket mysig stad.

En kort roadtrip fylld av kärlek!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0