. ÄNTLIGEN .

.., igår kväll åkte jag och <3' hem till min familjs lägenhet. Vi tittade på melodifestivalen och åt thaimat.
Tidigt i morse kom min pappa,mamma och syster hem från Thailand och då var vi där och överraskade/ välkomnade dom med frukost.
Såååå skönt att höra att dom har haft det bra och jag älskar att ha dom hemma.
. . .
Vi åkte därifrån vid lunchtid. Jag och <3' gick ut och gick när vi kom hem. Nu sitter han och hans vän J' och kollar fotboll. Om två timmar kommer <3's familj hit på söndagsmiddag.
, mys!
.., Hoppas du mår bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack älskade! Det var sååå trevligt att ni var där. Det var så fint dukat och så gott! Har tänkt tillbaka på det så mycket <3

2012-03-13 @ 15:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0