. heja tisdag .

uppstigning; 06.15.
Min dag har startat med en joggtur, en grötfrukost och just nu står jag i tvättstugan.
Idag ska ska jag lägga bas på min låt "Breathe in" är planen. Igår spelade jag in gitarr på hela låten och det känns fantastiskt att arbeta med sig själv när saker går som man vill.
Körkortsteorikursen jag var på igår var ett skämt. Enough said, verkligen! Vi fick lite instuderingsfrågor, dom kan man ju i allfall använda sig av, trotts att läraren inte hade svar på sina egna frågor?
.., ah, ni förstår!
Jag ska försöka plugga lite för imorgonbitti är det dags för ytterligare en lektion.
Idag är det tisdag vilket även innebär
- A'
- Kör
Kören jag sjunger med heter Take A Note och vi finns på www.takeanote.se
Vi ska ha vårkonsert; "Take A Note - at the movies " den 28 maj och biljetter kommer kunna köpas på ticnet.
Det ska bli så kul!
Kommer med fler inlägg idag, bl.a ett lunchtips!
.., ha en fin förmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0