7 MAJ!

. PLUGGA . PLUGGA . KÖRA . PLUGGA . PLUGGA . KÖRA .
min måndag har spenderats på bilskolan.
Var där från 09.00 - 10.30 och pluggade teori. Körde mellan 10.30 - 12.00.
Fortsatte att plugga till 13.30 innan jag cyklade hem.
Väl hemma har jag fixat matlådor och övat låtarna jag ska spela på lördag.
Nu ska jag hem till mor & far och övningsköra med dom!

"MÅNGA BOLLAR I LUFTEN"
.., ett uttryck jag inte vet om jag tycker om eller inte.

, prov jobb på nytt ställe
, övningskörning & teori, halkbana, risketta.
, öva inför vårkonsert med kören, extra insatta rep
, öva inför spelning på bröllop
, fixa och trixa inför ev. resa

.., jag gillar när det händer mycket men jag stressar lätt upp mig.
. måste jobba på det .

. ha en fin kväll .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0