. halka hit och halka dit .

Hej fina ni!
Halkandet igår gick bra!
Nästan fyra timmar höll vi på totalt och efter det fick jag äntligen träffa "mina barn".
<3<3
Jag blir bortskämd med så mycket kärlek när jag hälsar på där.
Fina, fina, fina små vänner!
Sedan körde jag och pappa runt i nästan två timmar vilket var awesome!
*
Idag har jag börjat dagen med en promenad och matmuffins bakande.
Nu ska jag hoppa in i duschen, cykla till kungsholmen och klippa mig.
En gammal vän ska fixa mitt barr och det ska bli kul att se vad hon har för sig nu för tiden!
Sedan ska jag bege mig till bilskolan för att sätta hjärnan i lite teoriarbete.
.., sen råkade jag gå förbi ett skyltfönster med ett par skor jag kärat ner mig i.
eller, dessa var ett kopior på ett par skor jag kärat ner mig i.
Måste, måste, måste prova dom!
. HA EN UNDERBAR FREDAG.
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0