21 NOVEMBER!

. GOD MORGON .
 
Jag är knäpp som stiger upp såhär tidigt, när jag kan sova en timma till, I know.
Det där med att sova är inte riktigt min grej. 
Klockan sju väntar tvättstugan på mig ..(hoppas det är ledig, jag har inte bokat) om den inte är ledig har jag stigit upp heeelt i onödan. :( 
Måste verkligen tvätta, alla min träningskläder luktar spunk.
Så, vad har hänt sedan sist?
 
*
- vi har firat mormor med en spansk afton.
vi började med sangria, ost och frukt hemma hos mig och fortsatte sedan till "Tvärsöver" för tapas.
- jag har deltagit i min andra "EriksdalsTriss".
, 500 meter simning, 55 minuter spinning, 7,5 km löpning i följd.
Verkligen en superkul liten "tävling" och jag är nöjd med mitt resultat.
- jag och sambon har gjort en impedansmätning.
, man mäter hur mycket fett respektive muskler ens kropp består av. mindre nöjd med resultatet. 
- jag har repat låtar inför vår julkonsert som en TOK. 
, den 1 december smäller det! 
- sambon har börjat nytt jobb! 
, så stolt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0