7 NOVEMBER!

. GOD MORGON .
 
Nu är det dags, klockan är noll fem. noll fyra. och jag ska snart iväg på mitt näst sista army fitnesspass.
Idag ska vi ha fystester, samma tester som jag gjorde som sparv för tre månader sen. Målet är ju såklart att man skall göra bättre ifrån sig nu. 
Jag är supertaggad och vet att jag kommer bli så arg om jag "misslyckas" med att förbättra mina resultat.
Jag är mest nervös inför 2km löpningen. Reglerna är lätta; spring så snabbt du kan. 
Tiden jag fick för tre månader sen; är bra, jag kom otippat in som andre person utav hela gänget. Inte för att man ska jämföra sig med andra men lite glad blev jag just för att löpning aldrig riktigt varit min grej.
Men det var ett annat gäng då de första sex veckorna. Det har tillkommit några fantastiska löpare nu till andra perioden men jag ska försöka använda dom som dragare idag istället för att fokusera på att jag är sämre än dom.
.., för det är jag inte, bara inte lika löpstark. 
 
. wish me luck .
.., I'll keep you posted. 
 
. KRAM .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0