. söndag.

Vilket underbart väder! 
Jag har precis stigit upp, duschat och satt mig i soffan.
Det blev rätt sent igår trotts att det gick fort att komma hem från mamma och pappa.
Det var en rätt stor ögonblick för mig igår när jag körde hem mig och min sambo i vår bil.
Ingen märkvärdig grej egentligen men det kändes bara så bra att kunna göra det.
. körkort is king .
.., men snart ska vi sälja vår älskade Pegg. (bilen)
 
Nu ska jag snart äta lite gröt med äppelmos som jag fått av min kära farmor. <3
Senare tar jag mitt favorit färdmedel, cykeln, till jobbet för att spendera min dag där.
.., måste försöka få tid i tvättstugan i kväll!
 
. hoppas du får en fin söndag .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0