. kaffekurs, kör och annat skoj .

. Hej fina, fina du .
 
Dagarna går i ett och jag har lördag på en torsdag och söndag på en måndag, ja ni fattar!
Igår var jag på en fyra timmar rolig och nyttig kaffekurs! 
. awesome .
Efter en snabb vända hem om cyklade jag iväg till världens härligaste kör!
För er som inte vet så sjunger jag i en kör som heter "Take A Note".
Den första december har vi vår årliga julkonsert som jag i år har delat ansvar för.
Så har du tid och lust och vill komma i julstämning tidigt i år så komsi komsi! 
Mer information kommer! 
 
Idag har jag startat dagen med bootcamp, snart jag jag iväg på hemligt uppdrag och sedan blir det jobb.
Detta lilla uppdrag är något som jag alltid velat göra och idag sker det! 
Berättar ikväll eller imorgon!
 
. HA EN UNDERBAR DAG och var snäll mot dig själv! . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0